پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

آهی سرشار از حسرت

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

گاهی میخواهی از تمام خستگی های روزانه رها شوی و بنشینی فقط حسرت لحظه هایی را که از دست دادی بخوری. اما حتی فرصتی برای حسرت خوردن نمانده است. اما باز هم باید قیام کرد و لحظه ای را برای خدا خواند و برای خدا نوشت. و تو حتما باید بنویسی.

رفتم که خار از پا کشم

 محمل ز چشمم دور شد

یک لحظه من غافل شدم

یک عمر راهم دور شد

 


حتما گوش کنید

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
بهروز دلاور

نظرات  (۲)

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۶ سیدی - به بهانه فرهنگ
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و ادب
ممنون از لطف شما
خیلی وبلاگ خوبی دارین
خدا خیرتون بده ان شاء الله
پاسخ:
سلام علیکم
بزرگوارید
بی نظیر بود
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی