پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

از زبان تاریخ بشنوید

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

مرحبا به تو تاریخ!

مرحبا به تو که سینه ای صبور داری

مرحبا به تو که بهترین و بدترین حوادث را در خود جای دادی

پست ترین و شریف ترین انسان ها را برای بشریت به نمایش گذاشتی

بسیار متاسفم برای کسانی که خواب و خوراکشان دروغ است. تاریخ! مفتضحشان کن

دوست عزیز سلام

سلامی گرم به وسعت تاریخ

سلامی به وسعت بینش و عبرت من و شما

سلامی نه از سر کینه و خود خواهی و دروغ که...

سلامی فقط به خاطر اینکه خودت را دریابی و چشمانت را خوب باز کنی

سلامی به خاطر اینکه بنشینی و تاریخ را نه از زبان من که از زبان خود تاریخ بشنوی

مگر مولای من و تو نفرمود که «عبرت ها چقدر فراوانند و عبرت پذیران چه اندک»!!! (نهج البلاغه حکمت 297)

چرا خجالت؟ چرا ترس؟ تاریخ را همانگونه که هست مطالعه کن و دریاب دروغ هایی که عده به نام اسلام و انقلاب می گویند.

 بخوان و خودت قضاوت کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
بهروز دلاور

نظرات  (۱)

خوب البته همه هم امانت دارخوبی در بیان تاریخ نیستند
برای مطالعه تاریخ نباید هر منبعی رو مطالعه کرد
من کتابای استاد مطهری و انسان250ساله حضرت اقا رو دوست دارم

والبته آدم هادر رویارویی با تاریخ دو دسته میشن
دسته اول که به تعریف وتمجید گذشتگان یا به بدگویی آن ها می پردازند
ودسته دوم که مقصود این هست افرادی هستند که درس می گیرند

آن شاالله درس بگیرم
التماس دعا
پاسخ:
کاملا درسته
باید به منابع معتبر دسترسی پیدا کرد
البته منظور تو این یادداشت اصل تاریخ هست
انشاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی