پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

آیا تا به حال از خود پرسیده ایم؟

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۳۹ ب.ظ

...بسیارند افرادی که از من سؤال می کنند که

خدا کجاست؟  نکند تا به حال به ما دروغ گفته اند که خدایی هست؟ اگر خدا وجود دارد پس کجاست؟

امام کیست؟ امامت چیست؟ آیا من باید حتما امامم را بشناسم؟ زیارت چیست؟ چگونه امامم را بشناسم؟

چرا من باید خودم را محمدود به احکام شرعی نمایم؟  چرا من باید خمس و زکات را بپردازم؟

نظر اسلام در رابطه با جوان چیست؟ اسلام برای یک جوان چه تفریحاتی را به عنوان تفریحات سالم بیان کرده؟

آیا اصلا اسلام فقط همین نماز و روزه و زکات است؟ یا اسلام در سیاست ، اقتصاد ، شهرداری ، خانواده ، اجتماع ، معاشرت ، تفکر ، عقلانیت ، اخلاق ، حقوق ، شیمی ، فیزیک و... هم بهترین نظر را دارد؟

من چگونه باید دینم را بشناسم؟ آیا هر روحانی دین شناس است؟ من چگونه به رشد کامل روحی و جسمی برسم؟

و بسیاری از سؤالات دیگری که به ذهن بسیاری از انسان هایی که اهل اندیشه هستند در تمام نقاط این دنیا خطور می کند

بیایید با همدیگر سراغ اندیشمندانی که سؤالات ما را پاسخ داده اند برویم و گوش جان بسپاریم به سخنان دلنشینشان تا روزی فرا برسد که با روانی آرام درون یک جامعه سالم در مسیر رشد عقلانی خود حرکت کنیم

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۲

نظرات  (۵)

۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۰۰ سید امیر علی حیدری
سلام بنده خوب خدا
فکر خوبیست
خدا قوت ما منتظریم
یا علی/
پاسخ:
با عرض سلام
ممنونم از نظر لطف شما دوست عزیز
۰۱ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۰۶ مجتبی گرامی نوقابی

سلام

خسته نباشید ، امیدوارم در این مسئولیت سنگینی که در فضای مجازی ،اختیار کردید ، موفق و موید باشید.

التماس دعا

 

پاسخ:
سلام
ممنون
انشاءالله
salam
be omide tofighate ruz afzoon
ya ali
پاسخ:
سلام
ممنونم
انشاءالله
۰۵ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۵۷ مجید جانبزرگی
خدا قوت.
پاسخ:
یا حق
عالی بود .درباره ی امامان بیشتربگویید.
پاسخ:

سلام دوست عزیز

انشاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی