پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

دانشجویان عزیز روزتون گلباران

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ

خیلی کوتاه و مفید...

چون دانش را دوست می دارم، دانشجویان دانشجو را دوست دارم .

امروز چه روز خوبی است برای تبریک هایم

امروز چه روز خوبی است برای قلم زدن

امروز چه روز خوبی است برای گلباران کردن 

امروز چه روز خوبی است برای سیاه کردن کاغذهای سفید

امروز روز خوبی است چون مزین شده به علم و دانش

به تمام دوستان دانشجو روزتان را تبریک عرض میکنم

برای همگی آرزوی موفقیت دارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶

نظرات  (۲)

این روز بر شما هم مبارک
پاسخ:
سپاسگزارم
سلام بهروز جان
البته روز دانشجو رو بیش از این که به علم و دانش ، و فراتر از اون به روزی که بخوای ازش از آینده سازان مملکت انتظار طرح و برنامه برای حل مشکلات داشته باشی
بیشتر شبیه میتینگ و دعوای سیاسی است
جایی برای خالی کردن عقده ها ، جایی برای زبان درازی و های و هوی بدون فکر
مخلص
یاعلی
پاسخ:
سلام امیر آقا
تو رقابت هایی که در دنیای امروز هست تمام اندیشه ها و مکاتب سعیشون بر اینه که از حتی عنوان روز ها برای موفقیت خودشون استفاده کنند. اما من این یادداشت رو صرفا برای تبریک به دوستان دانشجو فرستادم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی