پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

مخالفین انقلاب اسلامی همان مخالفین اسلام هستند

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

نگفتیم و نگفتیم و نگفتیم اما اکنون وقتش فرا رسیده.

نمیدانم شما هم با بنده هم عقیده هستید یا خیر اما خوب که دقت میکنم می بینم کسانی که با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب مخالف هستند آنها همان هایی هستند که درد دین هم ندارند.

مگر دین به حرف است. صرف اینکه من بگویم که من معتقد به اسلام هستم که انسان را مسلمان نمی کند. اینکه در گوشه ای بنشینید و پول های مردم را بخورید و بعدش هم هیچ کاری به امورات مسلمین نداشته باشید و تازه بگویید که ما مسلمانیم که نشد حرف. این حرف ها به درد خودتان می خورد. خوب میتوان انسان ها را جدا کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی