پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

من برای اینگونه آدم ها متأسفم

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

از انسان هایی که اعتقادات خود را زیر لبخندهایشان نه به خاطر حفظ هویت شخصی، دینی، صنفی و ملی، بلکه به خاطر ترس از اینکه شاید فلانی خوشش نیاید. یا که شاید اگر این حرف را بزنم او ناراحت بشود و فلان خدمات را به من ندهد. یا که شاید از این پس از من حمایت نکند، یا که شاید دیگر به من توجهی نکند و هزاران شاید دیگر. اینگونه آدم ها را شاید به خاطر مصلحت ها حرف بزنیم و همکاری بکنیم اما هیچ گاه پیشرفت و عزتی نداشته اند و نخواهند داشت. اینها آدم هایی هستند که اعتقاداتشان از اسکناس های ناچیز روزگار کم ارزش تراست. اینها کسانی هستند که به قدرت خداوند هیچگونه اتکایی ندارند. اینها همانهایی هستند که وقتی به ایشان فوت کنی مثل بید به خود می لرزند.

من برای اینگونه آدم ها متأسفم

نظرات  (۲)

اگر قراره یک همچین آدمایی بشم الهی که به اون روز نرسیده بمیرم.
که این مردن بسی شرف دارد به این زندگی با ذلت.
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ وب نظام تمدن نوین اسلامی
سلام حاج بهروز
ممنون از محتوای زیباتون استفاده کردم محتوا های خوبی انتخاب کرده و می ذارید
انشاء الله در این مسیر همیشه موفق باشید و بیانگر حقایق و معارف اسلام
مطالبتون رو دنبال می کنم و استفاده می برم
پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنونم از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی