پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

من رهبرم را دوست می دارم

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ

رهبرم را دوست می دارم نه از آن جهت که مجبورم مانند سایر حکومت ها پیرو او باشم بلکه او جزئی از اعتقادات من است

دیگر زمانه حرف های پنهانی گذشته ست. دیگر زمانه ای نیست که اعتقاداتمان را به خاطر مصلحت ها پنهان کنیم.

صریح و صادقانه می گویم:

«من رهبرم را دوست می دارم»

 

 

 

نظرات  (۳)

۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۶ مهرداد افشار
بسیار عالی
من هم رهبرم را دوست دارم و پیرویش میکنم نه از روی اجبار که از روی باور و ایمان واعتقاد.
خیلی زیبا نوشتید حرف دله
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۴۱ مهدی شاطریان
رهبرم را دوست دارم او الگو من است مردی بزرگ و مهربان.
در اوج قرار دارد و مانند سرچشمه نوری بی پایان و بی حد و مرز میمان. من دویت دارم از کسانی باشم که بدون تردید جانش را فدا ی رهبرش میکند . دوست دارم در اینده شبیه او شوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی