پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

باید بریم بمیریم

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

رو کردم به ایشون و گفتم: آقا فکر نمی کنین تو این جلسه عمومی ممکنه مأمورای ساواک هم باشن. شاید صحیح نباشه اینقده صریح صحبت بکنین!

رو کرد به من و گفت: اگه ما این حرف ها رو نگیم باید بریم بمیریم

منبع: کتاب هم حسینی بود هم بهشتی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
بهروز دلاور

نظرات  (۲)

۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
قابل تامل بود.....
پاسخ:
از دقت نظرتون ممنونم
منظورم از این یادداشت و بیان خاطره این بود که در بیان مواضع و اعتقاداتمان صریح باشیم
بله شاید گاهی اوقات لازم باشه که اعتقادات رو بیان نکنیم
یا اگر بیان می کنیم صریح بیان نکنیم
سلام
روحمون با یادشون شاد
خیلی انسان وارسته و بزرگی بودن ایشون
یه قول حضرت امام
از شهدا که نمیشود چیزی گفت
شهدا در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقونند
پاسخ:
دقیقاً

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی