پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

برای خدا باشید

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ق.ظ

هیچ هیچ هیچ گاه تو زندگی تون خدا رو فراموش نکنید. اگه دستتون از همه جا قطع بشه مطمئن باشید یکی هست که دستتون رو می گیره و اون خداست. «کسی که برای خداست خدا برای او خواهد بود.»

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
بهروز دلاور

نظرات  (۳)

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۴۴ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام ممنونم ازبازدیدتون ، سلامت باشید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
احسنت، برادر دلاور
من را هم، آن دم که با خدایی یاد کن
پاسخ:
ممنونم بزرگوار
من کان لله کان الله له

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی