پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

حتما بخونید (مهم)

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ

 

آنقدر تاریخ روشن و واضح بیان شده که آدم فکر میکنه همین الآن سال 22 بهمن سال 1357 شده و انقلاب پیروز شده. اون زمان هم یه عده ناراحت بودند، عجیبه که الآن هم یه عده ناراحتند. به نظر شما کسانی که مخالف انقلاب بودند و هستند عاشق امام علی (علیه السلام)اند؟

یعنی حرفشون اینه که ای کاش انقلاب نمی شد و ما می تونستیم تو زمان شاه تمدن نوین اسلامی رو محقق کنیم؟! طرف تو تلگرام کانال میزنه می خواد حقانیت اندیشه های خودش رو هم اثبات کنه، عجیبه!!! دنبال چی هستی؟ چرا خودت رو مسلمون جا میزنی؟! خب بگو من هم با اسلام مخالفم و هم با نظام اسلامی؟ چرا مطلب رو دور میزنی؟! بگو من دنبال اینم که حجاب از جامعه برداشته بشه. هیچ حریمی برای محرم و نا محرم وجود نداشته باشه. یه راست بردار بگو من میخوام دوباره کاباره ها باز بشه و هر غلطی دلم بخواد انجام بدم و اصلا برام مهم نیست ارتباطی با خدا و امام زمان داشته باشم یا نه؟! اونقدرخودت رو مظلوم نشون نده فکر میکنم از شهدای عزیز دفاع مقدس هم مظلوم تری!!! فکر میکنم خدای نکرده اگه یه وقت برای سرزمین ما اتفاقی بیفته اولین نفری که برای دفاع بلند میشه تویی!!!

چرا به اسم دفاع از ایران و وطن پرستی میخوای دوستان ما رو بپیچونی؟! چرا نمیگی من میخوام همه پولای روی کره زمین رو برای خودم ببرم تو قبر؟! هی آدم فکر میکنه شما خیلی روشن فکری!!! تا اسم عدالت میاد چشمات گرد میشه!!!

فقط یک جمله کافیست: کور خوندی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی