پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

فقط کمی به فکر فرو برویم

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

کوتاه و مفید

 

 

پاورقی: ماه ها پیش این عکس نوشته رو دیده بودم بد جور دلم لرزید

امروز دوباره تو یه صفحه ای دیدمش، دوباره دلم لرزید

امیدوارم شما هیچگاه دلتون نلرزه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
بهروز دلاور

نظرات  (۴)

تلنگر خوبی بود
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
تامل برانگیزبود....
سلام ممنونم
مرسی از حضورتون


+ شرمنده خیلی دیر جواب دادم
کامنتتون رفته بود جز هرزنامه من ندیده بودم
الان که بخش هرزنامه رو جدا کردن متوجه شدم کامنت دادین
پاسخ:
خواهش میکنم 
موفق باشید 
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۴ سعید مختاریان اقداش
سلام اقای دلاور بسیار مفید و تلنگر آمیز
با تشکر
پاسخ:
سلام علیکم
لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی