پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

فقط یک تلنگر

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ

گفتم که به پیری رسم و توبه کنم
بسیار جوان مرد و یکی پیر نشد

این روزها شنیدن حقیقت برای بعضی گوش ها سخت شده!!! این روزها برای بعضی ها اتفاقات سختی افتاده و داره میفته!!! این روزها زندگی بعضی ها فقط شده مُدِ روز!!! این روزها برای بعضی ها انگار روزهای غم انگیز و ناراحت کننده ای است. این روزها بعضی ها زور می زنند تا زندگی کنند و فقط ثانیه های عمرشون تموم بشه.

خیلی وقت ها با خودش میگه دیگه بسّه. دیگه خسته شدم از این روز مرگی. بذار یه جور دیگه زندگی کنم.

سخن من با شما دوست عزیز

اگر شما هم از این بعضی ها هستی فردا خیلی دیره. باید از همین امروز شروع کنی. اگر امروز رو به فراموشی سپردی و گفتی فردا، مطمئن باش فردا هم میشه پس فردا. یهو از خواب بیدار میشی و میبینی سالیان سال از عمرت گذشت و هیچ بهره ای از زندگیت نبردی.

پس بسم الله

 

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
الهی العفو......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی