پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

نقد اول

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ق.ظ

بارها و بارها با اینگونه جملات مواجه شده ایم. خوب است بدانید که این تصویر، با این عنوان منتشر شده که دین اسلام منطق، علم و دانش را نمی پذیرد و اصلا علم و دانش در دین اسلام جایگاهی ندارد. آیا پس از این همه یادداشتی که ما برایتان در این وبلاگ گذاشتیم آیا نظر شما هم همین است؟

شاید بگویید منظور نویسنده این تصویر برخی از مسلمانان هستند که دین و مکتبشان را نه از روی دلیل بلکه از روی عادت معتقد هستند. اما باید بگویم که خیر ایشان در صفحات مجازی خود حتی اعتقادی به پیامبر و معصومین هم ندارند.

طراح این تصویر می خواهد از ساده لوحی مخاطبین خود استفاده کند و آنها را نسبت به اعتقاداتشان بدبین نماید و گرنه چرا نمی گویی که کجای دین اسلام منطقی نیست؟ کجای دین اسلام خرافات است؟ آیا عبادت کردن برترین موجود هستی یعنی خداوند را خرافات می دانید؟ خدایی که آرامش دهنده همه دلهاست. اصلا اینکه یک پدر و مادر مسلمان دین بزرگ اسلام را به فرزندش بیاموزد خرافات است و باید بگوییم که فرزندش زباله دان عقاید پوسیده شده؟ دینی که تمام آیات قرآنش توصیه به عقلانیت و خرد می باشد را میتوان متهم به خرافه پرستی کرد؟

من از شما می پرسم آیا هنوز هم جبهه گیری های قبیله ای در بین مسلمانان وجود دارد؟ آیا شما در شرایط امروز که عصر تکنولوژی و فرهنگ است به وهم های قبیله ای نمی خندید؟ ما که تا چشمانمان کار می کند در کشور پهناور ایران خبری از وهم های قبیله ای نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی