پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

پایگاه اینترنتی بهروز دلاور

سلامی گرم به دلهای پاک تمامی کسانی که می خواهند قدم در راه شناخت حقیقت گذارند
طلبه ای هستم از دیار حوزه علمیه
می خواهید مرا بشناسید، گزینه «درباره من» در بالای صفحه را بزنید.
با آرزوی موفقیت و پیروزی در تمامی لحظه های زندگی برای شما همسفر محترم

حکومت دینی

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ

میگویند دینی می خواهیم که به زندگی اجتماعی افراد کاری نداشته باشد. احساس می کنم از دهستان غربت آمده اید. گویا اصلا نه مفهوم دین را متوجه شده اید و نه مفهوم سیاست و اجتماع را.
آیا دینی می خواهید که فقط بگوید نماز و روزه بخوان؟ من از شما که مخاطب این پیام هستید می پرسم، آیا این حرف ها خنده دار نیست؟ مگر شما از کجا آمده اید که حتی قرآن هم نداشته اید؟!!! پیشنهاد می کنم حتما یک دور آیات قرآن و روایات را مرور کنید. پیشنهاد میکنم در این ماه مبارک رمضان دوباره قرآن را مطالعه کنید اما نه فقط عربی آن را؛ حتما ترجمه را هم بخوانید. یا بهتر بگویم تفسیر قرآن را هم بخوانید.

نظرات  (۱)

مشکل دین شما نیست. مشکل عملکرد آن است.

شما می گویید ماشینی ساخته ام که 240 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.
من سوار می شوم و به زور به 120 می رسد.

حال باید حرف شما را قبول کنم؟

مشکل این است که نه تنها جامعه ایران، بلکه سراسر دنیا نیز از یک حکومت مسلمان، اثر مثبتی ندیده اند.

نه در دوره امویان و عباسیان، نه دوره صفویان و نه در دوره حال.

حال شما در بوق و کرنا کن که حکومت اسلامی صحیح است.

در حالت تئوری برگشت زمان ممکن است. اما شما بیا عملی آن را پیاده کن جان برادر.
پاسخ:
این دفعه نسبت به دفعات قبلی منطقی تر برخورد کردید و به این خاطر ممنونم
بزرگوار ما چند ساله که فضای حکومت دینی رو به دست گرفتیم. خوب میدونید که کشورهای غربی و در حال توسعه چند سال است که مشغول تدوین برنامه سازی و تصمیم سازی های کلان و خرد در عرصه های مختلف هستند. چیزی حدود سیصد سال و یا بیشتر
خب محتوای دین ما حقیقتا غنی ست و هیچگونه کاستی ندارد. اما قبول دارم که در مقام اجرا کاستی های زیادی در حال حاضر وجود داره اما مرد همت میخواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی